Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Od 1. listopadu 2025 platí, že každý zaměstnavatel musí mít bezpečnostního technika. I ten malý s 0 - 25 zaměstnanci. Tuto povinnost můžete naplnit smluvně sjednanou externí osobou (více zde).
V návaznosti na aktuální požadavky legislativy nabízíme i malým zaměstnavatelům zajištění všech souvisejících zákonných povinností v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochraně.
Na základě vašeho zájmu zpracujeme konkrétní nabídku spolupráce a následně návrh smlouvy. V rámci základní varianty spolupráce (již od 800,- Kč/měsíc) nabízíme zejména:
- vstupní audit plnění požadavků právních a ostatních předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO),
- zpracování nezbytné dokumentace BOZP a PO, včetně zajištění její aktualizace,
- školení BOZP a PO v termínech stanovených legislativou (e-learning, popř. prezenční forma) pro:
o zaměstnance,
o vedoucí zaměstnance,
o řidiče referenti,
- fyzické kontroly a poradenství přímo na pracovišti v termínech stanovených platnou legislativou,
- spolupráci při řešení mimořádných událostí (např. pracovní úraz),
- spolupráci při zřizování nových pracovišť,
- bezplatné poradenství BOZP a PO,
- činnost odborně způsobilé osoby k zajišťování úkolů v prevenci rizik dle zákona č. 309/2006 Sb. (bezpečnostního technika),
- činnost osoby s kvalifikací dle § 11 zákona o požární ochraně (technika PO),
- prověrky BOZP a preventivní požární prohlídky v termínech stanovených legislativou.